روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا
روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا

نگاهی به نظرات بازدید کنندگان محترم

با نهایت احترام همچنان منتظر نظرات شما هستم .  

 خواهشا موارد ایراد و اشکال را روشن تر اعلام فرمایید تا اقدام گردد.  

 

متنی که در ذیل مطالعه می فرمایید ُ دقیقا( املاء و انشاء متن) جملات و نوشته یک نفر بزرگواری است که بازدید مستمری از این وبلاگ دارند و در یک یادداشت نظر خود را به شرح ذیل اعلام نمودند:

 

دوست عزیز سلام
چند موضوع به نظرم میرسه که میخاستم بهشون اشاره کنم
اولا منم بچه همین روستا هستم بنابراین بهتره با هم روراست باشیم
در میان پست هایی که دنبال کردم متاسفانه شاهد آن بودم که معرفی بسیار سر سری و نامناسبی درباره فامیل های روستا انجام داده اید. هدفتان از این موضوع را نمی دانم ولی امیدوارم این کار بدون هیچ قصد خاصی انجام شده باشد. البته با توجه به شناختی که من از شما دارم بعید می دانم بدون منظور کاری را انجام دهید. روحیه به شدت مذهبی و متاسفانه متحجرانه تان (از دید بنده) باعث می شود که قضاوتم درباره شما همان قضاوتی باشد که مردم کشورمان درباره رییس جمهور دارند. که خودتان بهتر می دانید.
دوما تبعیض آشکاری در معرفی جای جای روستا وجود دارد. البته قابل درک است که این وبلاگ یک وبلاگ شخصی است و شما می توانید هر جفنگی در آن از دید خودتان قرار دهید ولی بهتر نیست نام وبلاگ را تغییر دهید و به نمایندگی از همه مردم روستا دست به این کار نزنید؟؟؟؟ من وقتی وارد این وبلاگ می شوم دوست دارم محله من نیز معرفی شده باشد چرا که این وبلاگ بنام روستای من است ولی شما تنها از مغازه پدرتون عکس انداختید و فک و فامیلهای خودتون را معرفی کردید. خوب این انصافه اگر شما واقعا مسلمونید و چنین ادعایی دارید؟مملکته داریم؟ برداشتی هر چی عکسه از مراسم مذهبی گرفتی و جوری وانمود کردی انگار همه مردم مذهبی هستند. من این جفنگیات را اصلا قبول ندارم.
سوما ظاهر و قالب وبلاگت اینقدر ضایع است که من اعصابم خورد شد. خوب تو اگر بلد نیستی یه وبلاگ خوب برای روستا بسازی کنار بایست و بزار بقیه کار کنند و وبلاگ بسازند.
چهارما سعی کن دوست من که همیشه واقعیت ها را نشون بدی. این کار تو خیلی ریا کارانه به نظر میرسه. اگر من الان اینجا نشستم و دارم برات نظر می نویسم از سر دلسوزیه وگرنه.....
نهایتا اینکه اگر پاسخ در خوری داری همین جا برایم بنویس اگر چه بعید می دانم جوابی برای این موضوعات به حق داشته باشی. بهرحال حقیقت تلخ است

نظرات 4 + ارسال نظر
عبدالبصیر آنه محمد شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 22:42

دوست عزیز سلام
بنده دو بار به شما پیغام دادم ولی متاسفانه جواب بنده رو ندادین تا الان
یه سری اطلاعات در مورد مردم آغون محله میخوام کم و زیاد فرقی نداره.تاریخ اسکان در این روستا و شجرنامه و ....
ایمیل گذاشتم
متشکر میشم راهنمایی کنید

ضمن سلام و عذر خواهی باید بگویم که در دوران نادر شاه افشار هزار نفر افاغنه از منطقه خراسان به این منطقه کوچانده شدند. بعد از نادر شاه دوباره به خراسان بازگشت کردند که در نهایت در دوره آغا محمدخان قاجار دوباره به منطقه قره تپه بازگردانده شدند.(منبع کتاب اشرف البلاد و کتاب از آستارا تا استر آباد جلد چهارم)

مهرنوش کابلی یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:20

سلام هم ولایتی
بابت راه اندازی وبه روز رسانی سایت تشکر میکنم
لطفا از اداب و رسوم اعیاد ومراسم های قدیمی مطلب تهیه کنید.و از پیشینیان و بزرگان یاد کنید.۰۹۱۱۲۵۷۳۳۰۸

یکی از اهالی روستا یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 16:40

چه خبر محمدرضا.سال نومبارک....

سلام دوست عزیز
ضمن تبریک سال نو ابتدا بایستی مراتب خوشحالی و شادمانی خود را ازبابت اینکه؛ بچه محل پیگیر و منتقدی دارم اعلام کنم .
و همچنین تاسف خود را از باب اینکه حتی قادر به معرفی نام خود نیستید اعلام کنم .
شما و کلیه مراجعه کنندگان محترم این وبلاگ که مزین به نام قره تپه است اطلاع دارید که بنده در شناسنامه وبلاگ آمادگی خود را جهت شنیدن نظرات منتقدان و اصلاح آن را دارم.
و حتی در خواست کردم که اگر اطلاعات و یا عکسی جالب دارید برایم ارسال کنید.
مجددنیز اعلام می کنم هرگاه احساس کردید عکسی که بایستی گذاشته شود ، گذاشته نشد ، و یا مطلبی از قلم افتاده و یا اینکه مطلب و عکس جالبی دارید و یا اینکه ایراد عقل پسندی (البته بدون توهین )مشاهده نمودید، خوب برایم ایمیل کنید و یا به من زنگ بزنید و یا اینکه (من آخر هر هفته قره تپه هستم) حضورا به من مراجعه کنید .
از دو بار یادداشتی که گذاشتید چیز واضحی رو نگفتید.
اگر فروشگاه کودشیمیایی بود و یا فروشگاه سموم کشاورزی بود خوب جزو امکانات روستا محسوب می شود و گناه من چیست که سهرابی هستند؟
اگر از عکس بی کیفیت بالای صفحه گفتید ، به چشم حتما با کیفیت تر پیدا میکنم و می گذارم .
اما از روحیه شدید مذهبی و جملات محبت آمیزی که در این باب فرمودید هم بایستی بگویم که خوشبختانه و یا متاسفانه این روحیه(شدید) را ندارم و سعی کردم متعادل باشم
در مجموع خوشحال میشوم از نزدیک زیارتتان کنم .
sohrabi_rms@yahoo.com
09376564238

یکی از اهالی روستا جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 22:13

دوست عزیز فکر نمی کنم از این روشن تر بشود درباره ایرادات کار شما صحبت کرد. از ایرادات مربوط به معرفی روستا و پرداختن به فامیلهاتون می گذرم چون کاری از دستم بر نمی آید، امیدورام اینقدر انصاف داشته باشید که سایر فامیلهای روستا را هم معرفی کنید و از محله های دیگر هم عکسی در این وبلاگ قرار دهید. که بعید می دانم......
من شاید ادبیات خوبی برای توصیف وبلاگتون بکار نبردیم بخاطر این موضوع معذرت می خواهم ولی دوست من، نمیشد یک دامین چهار هزار تومانی و یک هاست پانزده هزار تومانی بخرید که روستای عزیز ما سایتی با قالبی زیباتر و معتبرتر داشته باشه؟ و یا اگر به وبلاگ علاقه دارید سرویس های برتری چون بلاگفا و بلاگ اسپات را انتخاب کنید که پوسته ها و قالب های متنوع تری دارند؟رنگ آبی حاشیه با عکس بی کیفیتی که در بالای وبلاگ قرار داده اید توی ذوق می زند... همه این کارها را می توان بسیار زیباتر انجام داد. این حرفها را صرفا از سر دلسوزی می زنم وگرنه من بیکار نیستم وقتم را صرف کامنت نوشتن بکنم
مطلب دیگر اینکه نمیشد با چند نفر از بچه های روستا درباره احداث این وبلاگ صحبت کنید؟؟؟؟ شاید می توانستیم به شما کمک کنیم تا کاری بسیار بهتر انجام شود. من دوست داشتم سایتی برای روستا طراحی کنم ولی کارم به موازات شما خواهد بود و اصلا این موضوع جالب نیست
خلاصه اینکه کمی منتقد خودتان باشید. سعی کنید این موضوع را درک کنید که تک صدایی راه به جایی نمی برد. وضعیت جور و ظلم و استبداد حاکم بر کشورهای عربی را بنگرید که به کجا رسیده.... درس بگیرید.... تک صدایی در بهترین حالت به انقلابی می انجامد که شاهدش هستیم و در بدترین حالت به جنگ داخلی، بنابراین سعی کنید اگر در مقام وبلاگ نویس رسالتی احساس می کنید از دید ناظری بی طرف به موضوعات بپردازید. مخصوصا با حساسیتهای قومیتی که در روستای ما وجود دارد و ممکن است پیش پا افتاده ترین موضوعات به آن دامن بزند. درست است که شما شیعه و مذهبی هستید(من هم هستم) ولی کارتان اصلا جالب نیست. از من گفتن بود و از شما بعید می دانم شنیدن باشد
در ضمن من کامنت قبلیم را برای این نوشتم که از شما پاسخی بشنوم نه اینکه بردارید همان را پست کنید. هدفتان از این کار چه بود؟ کمی عملتان خنده دار بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد