روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا
روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا

پزشک ایتالیایی در ساری مسلمان شد

همزمان با ماه محرم و با حضور در دفتر آیت الله طبرسی ، پزشک ایتالیایی در ساری مسلمان شد.  

این دکتر ایتالیائی در اولین روز اقامه عزای حسینی با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، به دین مبین اسلام تشرف یافت.

 به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، یک تبعه مسیحی کشور ایتالیا به نام اتّوره دآندریا 32 ساله در اولین روز اقامه عزای حسینی با حضور در دفتر آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران، ضمن ادای شهادت به یکتائی خداوند متعال و دلالت بر رسالت پیامبری حضرت محمد مصطفی (صل الله علیه وآله) به دین مبین اسلام تشرف یافت.

 این دکتر ایتالیایی به همراه همسر ایرانی اهل و ساکن شهرستان قائم شهر به دفتر نماینده مقام معظم رهبری در مازندران مراجعه کرده بود، اعلام کرد پس از ازدواج با یک زن مسلمان ایرانی و تحقیق و بررسی و مطالعاتی که داشتم، به حقانیت اسلام آگاه شدم و علاقمند به تشرف به دین مبین اسلام و مذهب حقه جعفری می باشم.

این تازه مسلمان اهل کشور ایتالیا، همچنین در محضر آیت الله طبرسی به ولایت امیر المؤمنین و ائمه طاهرین(علیه السلام) نیز شهادت داده و از آئین مسیحیت به دین مقدس اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری مشرف شد و نام خود را هم به دانیال تغییر داده که در پایان مراسم از سوی حضرت آیت الله طبرسی هدیه ای به وی اهدا شد.  

منبع : شمال نیوز

نظرات 1 + ارسال نظر
پاتوق persianvo سه‌شنبه 6 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 15:01 http://persianvo.blogfa.com

سلام دوست خوبم
من هم مثل شما یه وبلاگنویسم و به این کار علاقه دارم.
ازت دعوت میکنم به وبلاگم یه سری بزنی. وبلاگ من خبریه. ممنون میشم با نظراتت خوشحالم کنی. منتظرت هستم
بابت وبلاگت هم بهت تبریک میگم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد