شهادت سردار حاج رحیم کابلی در سوریه

 

سردار رشید سپاه ایران حاج رحیم کابلی  در منطقه خان طومان سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. 

 

روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.

 

 

 
 

به مناسبت 12 بهمن ورود حضرت امام(ره)؛

 
خوش آمدي به وطن اي مجاهد اي رهبر

روز 12 بهمن 1357، پرشکوه ترين استقبال تاريخي رقم خورد و هواپيماي ايرفرانس در حوالي ساعت 9 صبح در فرودگاه مهرآباد نشست و حضرت امام، با قلبي آرام و مطمئن پس از 15 سال هجرت، پا به خاک ميهن اسلامي گذاشتند.

خوش آمدي به وطن اي مجاهد اي رهبر

امام کاظم(سلام الله عليه):

رجُلٌ مِن أهلِ قُمّ يدعو النّاسَ إلى الحقِّ يَجْتَمِعُ مَعهُ قَومٌ كَزُبرِ الحديدِ لا تُزِلُّهُمُ الرِّياحُ العَواصِفُ و لا يَمَلّونَ مِن الحَربِ ولا يَجْبُنونَ وعلى اللّهِ يَتَوكّلونَ والعاقِبَةُ للمُتّقِين‏
مردى از قم مردم را به حق فرا مى‏خواند و بر گرد او مردمانى فراهم مى‏آيند كه چونان پاره‏هاى آهن استوارند، طوفان‏ها آنها را به لرزه نمى‏اندازد و از جنگ خسته نمى‏شوند و بزدلى نشان نمى‏دهند، به خدا توكّل دارند و فرجام از آنِ پرهيزگاران است.(میزان الحکمه ج 2 ص157)م

 شاپور بختيار به عنوان آخرين و تنها اميد رژيم پهلوي و سردمداران غربي پشتيبان این رژیم، به عنوان نخست وزير باقي مانده بود. در طرف مقابل تظاهرات مردم هر روز پر شورتر و مصمم‌تر مي‌شد و شعار استقلال،‌ آزادي، جمهوري اسلامي بعنوان اصلي ترين خواسته مردم در نهضت انقلابي به رهبري امام خميني مطرح مي‌شد. امام خميني که شرط ورود خود را به کشور، خروج شاه، اعلام کرده بودند، با فرار شاه در 26 دي 1357، تصميم به بازگشت گرفتند. 

دهه فجر

قرار بود اين رجعت تاريخي در روز پنجشنبه پنجم بهمن 1357 انجام گيرد اما بختيار، با بستن فرودگاه ها مانع از انجام اين امر شد. با انتشار خبر بسته شدن فرودگاهها، مردم خشمگين به خيابان ها ريخته و با تحصن و شعارهاي کوبنده، دولت بختيار را تحت فشار شديدي قرار دادند. در همين زمان رييس شوراي سلطنت، سيد جلال تهراني،‌ در پاريس ضمن استعفا خدمت امام، اعلام کرد که شوراي سلطنت غير قانوني است. سرانجام، تحصن‌ها و تظاهرات عظيم مردم بختيار را مجبور کرد،‌ فرودگاه ها را باز کند. 

دهه فجر

کارکنان اعتصابي تلويزيون اعلام کردند براي ضبط و پخش مستقيم مراسم آماده‌اند. فرودگاه مهرآباد آماده استقبال از پرواز انقلاب بود. روز 12 بهمن 1357، پرشکوه ترين استقبال تاريخي رقم خورد و هواپيماي ايرفرانس در حوالي ساعت 9 صبح در فرودگاه مهرآباد نشست و حضرت امام، با قلبي آرام و مطمئن پس از 15 سال هجرت، پا به خاک ميهن اسلامي گذاشتند. صدها خبرنگار و عکاس و فيلمبردار به ثبت اين رويداد تاريخي پرداختند. جمعيت استقبال کننده در طول 33 کيلومتر از فرودگاه امام تا بهشت زهرا که مقصد بعدي امام بود. 

دهه فجر
بين 4 تا 8 ميليون نفر تخمين زده مي‌شد. امام از فرودگاه مستقيما به بهشت زهرا رفتند و ضمن اداي احترام به شهداي انقلاب اسلامي، سخنراني تاريخي خود را در آنجا ايراد کردند. در اين سخنراني امام نخست وزیری شاپور بختیار را غیر قانونی اعلام کرده و فرمودند: «من به پشتيباني اين ملت دولت تعيين مي‌کنم.»‌ بدين ترتيب از ورود امام ده روز تاريخي که بعدها دهه فجر انقلاب اسلامی نام گرفت، سپري شد تا طومار رژيم پهلوي و 2500 سال استبداد شاهنشاهي براي هميشه در هم تنيد.

انقلاب اسلامی موجب درخشندگی خورشید بیداری اسلامی در سراسر شد به گونه ای که امروزه به وضوح می بینیم که کسانی که انقلاب اسلامی را فاقد چارچوب تئوریک و مبانی نظری محکم و استواری تحلیل و تلقی می کردند، نسخه تمام نظریات خام آنها پیچیده شد.

منبع: مرکز اسناد انقلاب اسلامی ایران

شهادت ایت الله نمر(ره)

بیانیه خانه قرآن حضرت بلال حبشی روستای قره تپه محکومیت اعدام آیت‌الله شیخ نمر(ره)

بسم الله الرحمن الرحیم
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون
شهادت مظلومانه عالم مجاهد، حضرت آیت الله شیخ نَمر(ره) را به دست عوامل مزدور وهابیت سعودی به عموم مسلمانان  تسلیت می‌گوییم.
خونی که هرگز خشک نخواهد شد، خونی که هماره جوشان و خروشان سیلی خواهد گردید و بنیان آل سعود مزدور غربی را ویران خواهد ساخت.
عالمی به دیدار پرورگار خویش شتافت که با دست‌های بسته و غریبانه تنها به جرم پیروی از قوانین ربانی و عدالت و مودّت حضرت رسول و ال پاکشان صلوات الله علیهم اجمعین به شهادت رسید.
وهابیت، فکر نکند که با اعدام این عالم بزرگوار و مجاهد که ندای عدالت سر میداد به آرزوی کثیف و خبیث خویش در امحای دین الهی خواهد رسید.
آنان یقین بدانند هر ستاره‌ای که از آسمان انسانیت و دین فروبکشند هزاران ستارة دیگر خواهد شکفت  و آسمان خدا را نورباران هدایت ربانی خویش خواهند ساخت. ال سعود  بداند که ام الفساد بودنش را ثابت کرد هر چند که از قبل ثابت کرده بود.خانه قرآن حضرت بلال حبشی شهادت این عالم مجاهد را به مسلمانان سراسر جهان تسلیت عرض نموده و این حرکت ددمنشانه را محکوم می نماید و عواقب هولناک این جنایت بزرگ را بر عهدة خاندان کثیف آل سعود می‌داند.

جشن وحدت

مراسم جشن هفته وحدت در بهشهر برگزار شد

مراسم جشن هفته وحدت در بهشهر برگزار شد

 

 

 

 

 

 

مراسم جشن هفته وحدت در بهشهر برگزار شد

 

 

این مراسم همزمان با شب میلاد پیامبر اعظم اسلام حضرت محمد ( ص) و امام جعفر صادق ( ع) با حضور حجت الاسلام والمسلمین

حاج سید عربعلی جباری امام جمعه محترم بهشهر ، برادران اهل سنت و شیعه روستاهای قره تپه، یکه توت، نمک چال و یعقوب لنگه

در حسینیه سیدالشهدا (ع) روستای نمک چال برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بهشهر حجت الاسلام بابایی رییس این اداره چهارشنبه ۹دیماه ازبرگزاری مراسم

جشن هفته وحدت در این شهرستان خبر داد/

 

وی افزود : این مراسم همزمان با شب میلاد پیامبر اعظم اسلام حضرت محمد( ص) و امام جعفر صادق( ع) با حضور

برادران اهل سنت و شیعه روستاهای قره تپه، یکه توت، نمک چال و یعقوب لنگه در حسینیه سیدالشهدا(ع) روستای نمک چال برگزار شد/

 

بابایی تصریح کرد : ضمن تلاوت قرآن توسط جبار نژاد مولوی روستای یعقوب لنگه ، قرائت مقاله توسط حفیظ الله یعقوبی از برادران

اهل سنت و مدیر خانه قرآن بلال روستای قره تپه ، خیرمقدم گویی توسط علی سنچولی رییس شورای روستای نمک چال و مولودی

خوانی توسط کربلایی مصطفی پاشا ، حجت الاسلام والمسلمین جباری امام جمعه بهشهر به بیان سخنرانی پرداخت و از متولیان

برگزاری این مراسم تقدیر کرد.

 

لازم به ذکر است در این مراسم از زحمات مرادی دهیار روستای نمک چال بابت پیگیری های مجدانه در ساخت خانه عالم

این روستا از طرف اداره تبلیغات اسلامی تقدیر بعمل آمد .

ScreenHunter_270 Dec. 31 08.05 ScreenHunter_271 Dec. 31 08.05 ScreenHunter_272 Dec. 31 08.06 ScreenHunter_273 Dec. 31 08.06  ScreenHunter_275 Dec. 31 08.06 ScreenHunter_276 Dec. 31 08.07 ScreenHunter_277 Dec. 31 08.07 ScreenHunter_278 Dec. 31 08.07 ScreenHunter_279 Dec. 31 08.08

دیدار امام جمعه بهشهر با خانواده شهید اهل تسنن

 دیدار امام جمعه بهشهر با خانواده شهید اهل تسنن قره تپه
۲۰۱۵۱۲۳۰_۱۱۱۲۱۹

دیدار امام جمعه بهشهر با خانواده شهید اهل تسنن

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان بهشهر؛ ظهر امروز همزمان با هفته وحدت حضرت حجه الاسلام حاج سید عربعلی جباری امام جمعه بهشهر به همراه مولوی اهل تسنن حاج آقای یعقوبی، فرمانده سپاه و هیات همراه با خانواده شهید اهل تسنن سیروس دوردی نژاد و خانواده شهید بسیجی نبی الله ابراهیمی دیدار و گفتگو کردند.

 

۲۰۱۵۱۲۳۰_۱۰۴۴۵۵

۲۰۱۵۱۲۳۰_۱۰۴۷۲۹

۲۰۱۵۱۲۳۰_۱۱۰۰۲۸

۲۰۱۵۱۲۳۰_۱۱۰۹۱۹

۲۰۱۵۱۲۳۰_۱۱۱۰۳۲

۲۰۱۵۱۲۳۰_۱۱۱۲۰۱

۲۰۱۵۱۲۳۰_۱۱۱۲۱۹

۲۰۱۵۱۲۳۰_۱۱۳۷۰۵

۲۰۱۵۱۲۳۰_۱۱۳۷۲۶

۲۰۱۵۱۲۳۰_۱۱۴۱۲۰

۲۰۱۵۱۲۳۰_۱۲۰۸۲۶

۲۰۱۵۱۲۳۰_۱۳۱۵۳۹

 

استقبال از 6شهید غواص دلاور

دعوتنامه استقبال از شهداء غواص

آماده کردن جایگاه مراسم استقبال از شهدای غواص


 

 

 

 

برگزاری 12 جلسه قرآنی با مدیران مؤسسات بهشهر

 

برگزاري 12 جلسه قرآني با مديران مؤسسات بهشهر

کارشناس قرآني اداره تبليغات اسلامي بهشهر از برگزاري 12 جلسه قرآني با مديران مؤسسات م خانه هاي قرآن در سال 93 خبر داد.

به گزارش روابط عمومي اداره تبليغات اسلامي بهشهر ، سيد محمد کاملي کارشناس قرآني اين اداره شنبه 15 فروردين از برگزاري 12 جلسه قرآني با مديران مؤسسات و خانه هاي قرآن در سال 93 خبر داد.

وي افزود: به منظور ارتباط هرچه بيشتر با مديران مؤسسات و خانه هاي قرآن جهت ارتقاي کبفي فعاليت هاي قرآني در سطح شهر و روستا ، سال گذشته 12 جلسه به صورت ماهانه با ميران مؤسسات و خانه هاي قرآن برگزار شد.

حضور مدیران ، مربیان وقرآن آموزان موسسات بهشهری در راهپیمایی 22 بهمن

حضور مديران ، مربيان وقرآن آموزان موسسات بهشهري در راهپيمايي 22 بهمن

مديران ، مربيان وقرآن آموزان موسسات و خانه هاي قرآن بهشهري در راهپيمايي 22 بهمن حضور پررنگ داشتند.

به گزارش روابط عمومي اداره تبليغات اسلامي بهشهر ، سيدمحمد کاملي مسئول کانون قرآن اين اداره در گفتگوي روز پنج شنبه 23 بهمن ماه ازحضور پررنگ مديران ، مربيان وقرآن آموزان موسسات بهشهري در راهپيمايي 22 بهمن خبرداد.

وي افزود: در راهپيمايي 22 بهمن مردم ايران با حضور گسترده خود ضمن اعلام حمايت از نظام وانقلاب اسلامي ، نفرت وانزجار خود را از سردمداران آمريکايي و رژيم سفاک صهيونيستي به نمايش گذاشتند.