روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا
روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا

پیامی از بازدید کننده محترم ...

سلام عرض می کنم جناب سهرابی قره تپه 

دانشجوی ترم سوم کارشناسی ارشد رشته مطالعات معماری ایران در دانشگاه هنر اصفهان هستم 
در حال پژوهش تاریخی و معماری بر روی عمارت افغان نژاد هستم. 
حدود یک ماه پیش بازدیدی از بنا داشتم و سپس به بررسی هایی در خصوص بنا پرداختم. 
نیازمند صحبت با افراد مطلع هستم تا به سوالاتی مانند انگیزه های ساخت بنا، نحوه زندگی در ساختمان ها، روند تخریب های صورت گرفته و علل آنها ...پاسخ داده شود. 
به احتمال بسیار زیاد یکی از روزهای هفته ی آتی به مازندران و قره تپه خواهم آمد. خوشحال می شوم در صورتی که می توانید کمکی به بنده بکنید، من را مطلع کنید. 

با تقدیم احترامات 
محمّدامین فروتن 

پاسخ:
جناب آقای فروتن
با سلام و احترام؛
بنده در حد توان آمادگی همکاری با شما جهت انجام مراحل پژوهشی و تحقیقاتی اشاره شده  را دارم و در صورت نیاز ارتباط شما با مطلعین محلی راجع به بنای مذکور را برقرار خواهم کرد و شما هم انشاالله بعد از اتمام این پروژه تحقیقاتی و پژوهشی یک نسخه از آن را به عنوان یادگار در اختیار این وبلاگ قرار دهید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد