روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا
روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا

نگاهی به نظرات بازدید کنندگان محترم

با نهایت احترام همچنان منتظر نظرات شما هستم .  

 خواهشا موارد ایراد و اشکال را روشن تر اعلام فرمایید تا اقدام گردد.  

 

متنی که در ذیل مطالعه می فرمایید ُ دقیقا( املاء و انشاء متن) جملات و نوشته یک نفر بزرگواری است که بازدید مستمری از این وبلاگ دارند و در یک یادداشت نظر خود را به شرح ذیل اعلام نمودند:

 

دوست عزیز سلام
چند موضوع به نظرم میرسه که میخاستم بهشون اشاره کنم
اولا منم بچه همین روستا هستم بنابراین بهتره با هم روراست باشیم
در میان پست هایی که دنبال کردم متاسفانه شاهد آن بودم که معرفی بسیار سر سری و نامناسبی درباره فامیل های روستا انجام داده اید. هدفتان از این موضوع را نمی دانم ولی امیدوارم این کار بدون هیچ قصد خاصی انجام شده باشد. البته با توجه به شناختی که من از شما دارم بعید می دانم بدون منظور کاری را انجام دهید. روحیه به شدت مذهبی و متاسفانه متحجرانه تان (از دید بنده) باعث می شود که قضاوتم درباره شما همان قضاوتی باشد که مردم کشورمان درباره رییس جمهور دارند. که خودتان بهتر می دانید.
دوما تبعیض آشکاری در معرفی جای جای روستا وجود دارد. البته قابل درک است که این وبلاگ یک وبلاگ شخصی است و شما می توانید هر جفنگی در آن از دید خودتان قرار دهید ولی بهتر نیست نام وبلاگ را تغییر دهید و به نمایندگی از همه مردم روستا دست به این کار نزنید؟؟؟؟ من وقتی وارد این وبلاگ می شوم دوست دارم محله من نیز معرفی شده باشد چرا که این وبلاگ بنام روستای من است ولی شما تنها از مغازه پدرتون عکس انداختید و فک و فامیلهای خودتون را معرفی کردید. خوب این انصافه اگر شما واقعا مسلمونید و چنین ادعایی دارید؟مملکته داریم؟ برداشتی هر چی عکسه از مراسم مذهبی گرفتی و جوری وانمود کردی انگار همه مردم مذهبی هستند. من این جفنگیات را اصلا قبول ندارم.
سوما ظاهر و قالب وبلاگت اینقدر ضایع است که من اعصابم خورد شد. خوب تو اگر بلد نیستی یه وبلاگ خوب برای روستا بسازی کنار بایست و بزار بقیه کار کنند و وبلاگ بسازند.
چهارما سعی کن دوست من که همیشه واقعیت ها را نشون بدی. این کار تو خیلی ریا کارانه به نظر میرسه. اگر من الان اینجا نشستم و دارم برات نظر می نویسم از سر دلسوزیه وگرنه.....
نهایتا اینکه اگر پاسخ در خوری داری همین جا برایم بنویس اگر چه بعید می دانم جوابی برای این موضوعات به حق داشته باشی. بهرحال حقیقت تلخ است