روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا
روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا

خبری خارج از محتوای وبلاگ ...

خبری خارج از محتوای وبلاگ ...

خانه‌تان آباد...

دیگر هیچ خانه‌ای در این محل "سیگنال سمی" ندارد

برخی شبکه های ماهواره‌ای که امروز به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای ضدفرهنگی مبدل شده اند، به شدت سعی در تخریب بنیان خانواده ها دارند.


دیگر هیچ خانه‌ای در این محل

به گزارش خط امید بهشهر _ در یکی از روستاهای شهرستان میاندورود، پایگاه بسیجی وجود دارد که بسیجیان آن با فعالیت های شبانه‌روزی فرهنگی‌ توانستند تعداد ماهواره های این روستا را به صفر برسانند.

مهدی اسفندیاری، در رابطه با اقدامات فرهنگی این پایگاه اظهار داشت: هر هفته دعای کمیل و ندبه و همچنین صبح جمعه نشست تربیتی و اخلاقی هیئت منتظران موعود در این روستا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه هر ماه جلسه فرهنگی با حضور اعضای محل برگزار می شود، افزود: در این جلسه موضوعات فرهنگی روستا و همچنین گریزی به مسائل فرهنگی منطقه و کشور زده می شود و چالش ها و آسیب های روز بررسی می شود.

فرمانده پایگاه امام حسین(ع) روستای برگه، درباره برنامه‌ریزی فرهنگی برای توجیه خانواده ها نسبت به ماهواره، بیان داشت: در جلساتی ویژه موضوع امر به معروف و نهی از منکر و معضل ماهواره با حضور خانواده ها بررسی می شود.

اسفندیاری گفت: در این جلسات با مشورت و همکاری اهالی تصمیم می گیریم با خانواده هایی که ماهواره دارند صحبت کنیم و آنها را در جهت جمع آوری آن ترغیب کنیم.

وی ادامه داد: با فعال‌سازی شورای امر به معروف در حوزه استخفاظی پایگاه امام حسین(ع)، الحمدلله در منزل هیچ خانواده ای در روستای برگه ماهواره وجود ندارد.

فرمانده پایگاه امام حسین(ع) روستای برگه خاطرنشان کرد: در توجیه خانواده ها از وجود روحانیون و افراد متخصص در این حوزه استفاده می کنیم و مضرات و پیامدهای ماهواره را برای آنها تشریح می کنیم.

اسفندیاری در پایان تصریح کرد: خوشبختانه خانواده های فهیم روستای برگه ماهواره‌ها را تحویل دادند و هم‌اکنون این روستا از ماهواره، "پاک" است.


منبع : بلاغ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد