روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا
روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا

اهل سنت، به اهل بیت(ع) محبت قلبی و ایمانی دارد

درس قرآن اهل سنت در مراسم مشترک هفته وحدت

اهل سنت، به اهل بیت(ع) محبت قلبی و ایمانی دارد/تصاویر

اهل سنت، به اهل بیت(ع) محبت قلبی و ایمانی دارد/تصاویر

به گزارش خبرنگار خط امید بهشهر، مراسم جشن ولادت پیامبر اکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) و گرامی‌داشت هفته وحدت با حضور جوانان اهل سنت روستای قره‌تپه بهشهر و هیئت بیت‌النور این شهرستان برگزار شد. 

حفیظ الله یعقوبی، در این مراسم اظهار داشت: روز ولادت حضرت رسول(ص) و اهل بیت(ع) سزاوار است که مورد تجلیل قرار گیرد و به عنوان روز ملی برای انسان‌ها مخصوصاً ما مسلمانان ثبت شود، چرا که روز ولادت پیامبر(ص) روز طلوع سعادت و پیروزی فضائل بر رذائل است و همچنین روز ولادت امام جعفر صادق(ع) و دیگر ائمه روز طلوع علم است.

 

وی افزود: وحدت، اخوت و برادری از اموری است که در آیات قرآنی و احادیث گوهربار حضرت رسول(ص) بسیار بر آن تاکید شده است، امروز با توجه به اینکه کفر در مقابل اسلام و مسلمین قرار گرفته است، می‌طلبد که مسلمانان نیز با یکدیگر متحد و زندگی مسالمت‌آمیزی داشته باشند و از افراط و تعصب ناروا بپرهیزند.

 
مدیر خانه قرآن حضرت بلال حبشی قره‌تپه ادامه داد: وقتی صحبت از وحدت می‌شود این نیست که سنی، شیعه شود و شیعه، سنی شود، این کلام حضرت آقا، مقام معظم رهبری است بلکه باید با حفظ مشترکات خود در کنار هم زندگی کنند.

 
یعقوبی تصریح کرد: ما اهل سنت همانطور که بارها گفته شد به اهل بیت(ع) محبت قلبی و ایمانی داریم و این جزو ایمان ماست و شیوه و روش اظهار محبت در کتب ما بیان شده است، بنابراین اگر کسی آن طریقه را تغییر می‌دهد و بر خلاف آنچه که در کتب عقیده و مذهب اهل سنت آمده است، عمل می‌کند نقص از جانب خود او است و به مذهب و صاحب مذهب بر نمی‌گردد و نباید به حساب مذهب گذاشت.

 
وی خاطرنشان کرد: رهبران اسلامی باید قلوب خود را به یکدیگر نزدیک کنند و دشمن اصلی را بشناسند و صف واحد در مقابل آنها داشته باشند، زیرا راه برون‌رفت از فتنه همین وحدت است چراکه امروز دنیای اسلام بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت بوده و تنها راه خنثی کردن نقشه و برنامه‌های دشمن را باید حول محور اسلام جست‌وجو کرد.

 
این مدرس قرآن تأکید کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز نعمت امنیت برای همه ما و شما محیا شده است، در زمان‌های مختلف از صدر اسلام تاکنون گروه‌های مختلفی مانند خوارج، القاعده، طالبان و ... و در حال حاضر داعش که ادامه‌دهنده راه آنها است، امنیت مسلمانان را در کشورهای اسلامی بهم ریخته است ولی امنیت ما در جمهوری اسلامی ایران فروشی نیست و سران کشورهای اسلامی دیگر نیز می‌توانند از رهبر ما الگو بگیرند.

 
یعقوبی در پایان گفت: امروز مسلمانان دنیا باید همانند دوران هشت سال دفاع مقدس که همه ملت ایران برای شکست دشمن با یکدیگر بسیج شدند، با هم متحد و هم‌دل باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 22:29

قدس جمعه 26 دی‌ماه سال 1393 ساعت 17:18

سلام ببخشید نمیدونم اینجاباید میگفتم یا نه
من تحقیقی درباره سیل های شهرستان بهشهر از سال 82 تا 91 انجام میدهم
میخواستم بدونم از جایی میشه روزهای دقیق که سیل یا طغیان رود در شهرستان بهشهر اتفاق افتاده دراورد؟
من به سازمان هواشناسی و اب منطقه ای سرزدم ولی نتیجه ای نداشته
ممنونم از زحماتی که برای وبلاگ میکشید
موفق باشید

با سلام ، متاسفانه آماری در دست ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد