روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا
روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا

مژده:

مژده: 

 

کتاب "قره تپه بهشهر از ابتدای قاجاریه تا سال 1393 هجری شمسی" در حال تالیف است. 

دوستانی که تمایل به همکاری دارد لطفا اعلام آمادگی کنند.

نظرات 6 + ارسال نظر
رها چهارشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 17:52

سلام
ببخشید من کاملآ گیج شدم چون من کتابای سفرنامه ناصرالدین شاه ومسافرت درویش دروغین واشرف البلاد رو نگاه کردم اما چیزی دریافت نکردم به نظر شما ممکنه توکتاب از استارا تا استراباد باشه؟

رها پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:02

سلام.
عیدتون پیشاپیش مبارک.
کتابایی که گفتین دوتاشو نگاه کردم ولی در مورد عمارت چیزی نبود وفقط به قره تپه اشاره داشت.

با سلام و تبریک عید،منابعی را که معرفی کردم این مطالب را در خود دارد و شما با مطالعه چند کتاب میتوانید اطلاعات مورد نظر خود را برداشت کنید.

رها یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 13:48 http://baran&gha3edac.

سلام وخسته نباشید.
من باید یه سری سوال از کسی که در مورد معماری این بنا اطلاعات داشته باشه بپرسم شما کسی رو میتونید به من معرفی کنید.باتشکر.

رها جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 http://baran &gha3edac

سلام.
تواینترنت دنبال این کتابا گشتم اما دانلود نشد.

با سلام و احترام؛
شما جهت استفاده از این کتاب ها بایستی به کتابخانه مراجعه فرمائید.
کتابخانه عمومی بهشهر و ساری و ...

رها چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:12

سلام.نمونه نهایی کار گروه مون اواخر تیر اماده میشه همون موقع حتمآ
نمونه ای از کارمون رو در اختیار شما قرار میدیم.میشه به این چندسوال من اگه پاسخش رومیدونیدجواب بدید؟معمار این بنا کی بود؟ایا کتابی هست که اطلاعات درست ودقیقی از این بنا داشته باشه؟واینکه که ما میتونیم افرادی که به این بنا اشنا باشند وازعملکردهای این بنا بهمون اطلاعات بدن رو ببینیم.خیلی ممنون میشم اگه کمک کنید.

سلام، متشکرم. کتاب سفرنامه ناصرالدین شاه، مسافرت درویش دروغین، اشرف البلاد، از استارا تا استراباد ، استارا تا استراباد، و ...

رها یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 19:01

سلام وخسته نباشید.من دانشجوی معماری هستم برای یکی از درس های دانشگاه میخوام ازخانه میرحیدر افغان نزاد مطلب وعکس تهیه کنم شمامیتونید کمک کنید /درکتابی که گفتیدایامطلبی هست؟

سلام و تشکر از انتخاب شما
مشروط به اینکه یک نسخه از کارتون رو در اختیار روستا قرار دهید در خدمت شما هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد