روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا
روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا

متاسفانه با خبر شده ایم...جاده مرگ باز هم قربانی گرفت

متاسفانه با خبر شده ایم که  این بار جاده مرگ(جاده ارتباطی بهشهر - قره تپه - حسین آباد ...بندر امیر آباد)  یک جوان دیگر از اهالی روستای قره تپه را با سانحه تصادف مواجه و به کام مرگ برده است .  

صبح روز 11/8/92 آقای محمد افغان چهل ساله( ضیاء ) فرزند رمضان که راکب موتور سیکلت بودند به اتفاق یکی از دوستانش در حالی که مسیر منزل به سوی زمین کشاورزی خود را طی می نمودند ،در اثر سرعت و سبقت غیر مجاز یک سواری پراید با سانحه مواجه شده و جان خود را از دست داده اند. 

این جاده با شرایط غیر استاندارد خود دو سال پیش جان برادر دانشجوی ایشان  مرحوم "شهاب افغان "را نیز گرفته بود و اینک این خانواده محترم دو زخم کاری و عمیق از این جاده و مسئولین ذیربط آن به تن دارند و این در حالی ست که در چند سال اخیر شاهد مرگ ده ها نفر و شاید صدها "حادثه به خیر گذشت "از اهالی روستای قره تپه و روستا های هم جوار بودیم. 

 

شاید مهمترین و ساده ترین سوالی که می توان  مطرح نمود این است؛ که مسئولیت قانونی و حقوقی این دست حوادث و اتفاقات در جاده غیر ایمن و غیر استاندارد که از قلب ده ها روستای پر جمعیت می گذرد و مسیر تردد خودروهای سبک و سنگین بندر امیر آباد و نیروگاه شهید سلیمی نکا و شرکت صنایع دریایی صدرا ست باکیست؟ 

 

مدیریت این وبلاگ به نمایندگی از مردم شریف و با غیرت روستای قره تپه ضمن احترام ویژه ای که برای مسئولین خدوم شهری و استانی و کشوری و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی قائل است خواستار پیگیری مجدانه تا حصول نتیجه مطلوب می باشد.  

لازم به ذکر است که اتفاقاتی که قبلا در این جاده اتفاق افتاده بود از طریق سایت های مختلف خبری اطلاع رسانی شده بود و از مسئولین مدد خواسته بودند که متاسفانه اقدامی صورت نگرفت . به عنوان مثال آدرسهایی که در ذیل آمده نمونه آن می باشد لطفا کلیک کنید: 

http://www.magiran.com/npview.asp?ID=2802806  

   http://www.khateomid.ir/news/2359/l                   

  http://fararu.com/fa/news/167722 

http://gharehtapeh.blogsky.com/1392/06/20/post-73/

ضمنا با نهایت تاثر ، مصیبت وارده را به خانواده معزا و خانواده بزرگ قره تپه تسلیت عرض نموده و علو درجات آن مرحوم را از ایزد منان خواستاریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد