روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا
روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا

تگرگ بی سابقه در قره تپه

در روز یکشنبه یازدهم ابان ماه سال 93 که مصادف با هشتم محرم الحرام سال 1435 بود ،تگرگی بی سابقه در قره تپه باریدن گرفت .  

دانه های یخی این تگرگ به صورت گرد و تقریبا به قطر 1.5 سانتیمتر بوده که مانند دانه های سنگ از اسمان فرود می امد و ظرف سه ربع ساعت قره تپه را سفید پوش کرد.

این بارش سرد و زود هنگام (گویی برف آمده بود) به گونه ای بود که نماز ایات را بر مردم واجب کرده بود و فعالیت کشاورزی و کارگری را در لحظه متوقف کرده و وحشت زیادی را بر دل مردم حاکم کرد. 

این بارش نیز خسارات جزئئ را به بعضی از منازل مسکونی و مسجد خاتم الانبیاء (ص) به علت مسدود سازی دهانه خروجی ناودانی و نفوذ آی از سقف به داخل را وارد نمود.

لازم به توضیح است که این بارش تنها در منطقه قره تپه باریدن گرفته بود و در روستاها و شهرهای اطراف اصلا خبری از این شکل بارش نبود.







   

نظرات 2 + ارسال نظر
Mahla سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 17:05 http://http://saahele-eshgh.blogfa.com

اره والا چه باحال بود

خبرایران دوشنبه 12 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:15 http://irinnkhabar.ir

بنام خدا
وقتی آمدم و چشمانم به حرمت خورد حیران شدم ... اونموقع فهمیدم عشق حقیقی یعنی چی ...
السلام و علیک یا حسین شهید(ع)
سلام آقای سهرابی
تقریبا من بیشتر مطالبتون رو میخونم
من دانشجوی صنعتی شریفم یه سایت به اسم خبر ایران به این آدرس تازه درس کردم اگر مایل بودید و قابل بود
لینک کنید و از قسمت تماس با ما هم به من اطلاع دهید که لینک وبلاگ شما رو در قسمت سمت راست سایت بزارم
سایت یه قسمتی داره که میتونید آخرین اخبار در ضمینه ی دلخواه خودتون رو تو وبلاگتون بزارید
به هر حال به وب نویستون ادامه بدید من همیشه میام سر میزنم
بای

با سلام و احترام؛
از اینکه به ما سر میزنید متشکرم. به روی چشم و حتما شما را لینک خواهم کرد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد