روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا
روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا

متاسفانه با خبر شدیم ...

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَةٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ  

باخبر شدیم که  آقای خیرالله سلیمانی فردی زحمت کش و بی آزار با وجود بیماری شدید دار فانی را وداع و به دیدار حق شتافت.

 مدیریت این وبلاگ نیابتا از طرف اهالی محترم روستای قره تپه، مراتب تسلیت و تعزیت خود را خدمت خانواده محترم سلیمانی اعلام و آرزوی بقای عمر بازماندگان را از ایزد منان مسئلت دارد.

جهت شادی روح این مرحوم بخوانید: .

رحم الله من یقرأ فاتحه مع الصلوات

نظرات 1 + ارسال نظر
بسیج وحدت قره تپه یکشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 14:59 http://basijgharehtapeh.blogfa.com/

بین الحرمین در کربلای معلی beinolharamein

«اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ و عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ»

مستشهدین عاشورا گفتن ، یه رهبر مسلمون نما در یک اقدام بیشرمانه اقدام به عروسی و جشن تولد های کذایی و آنچنانی در روز عاشورا نموده تا عظمت و مصیبت عظمای روز عاشورا رو با ساز و دهل و جشن و پایکوبی در هم بشکنه و درخواست نموده از سازمان ملل که روز شهادت امام حسین علیه السلام بنام روز جشن و فرح و شادی جهانی ثبت بشه . خوب که چی ؟ برا چی اینا رو گفتم ؟ مگه این کارا از سوی دشمنان و معاندین به قرآن و اهل البیت تازگی داره ؟ قطعا که نه . نه تازگی داره و نه قطع میشه ! ! ! ؟ ولی اگه ثبت جهانی بشه و روز عاشورا بعنوان یک روز جشن و سرور معرفی بشه . مجوز هر گونه عمل شنیع و غیر انسانی را برای تخریب مضجع شریف اهل البیت را بدست خواهند آورد . الان یکجا مثلا بنام سازمان ملل هست که شکایت ببریم و پیگیری کنیم .

شما میتوانید با وارد شدن به سایت www . ashoora . org نسبت به ثبت امضای خود جهت محکوم کردن جنایت صورت گرفته و یا با دریافت فرم از اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جهت تکمیل و تحویل به اداره اقدام نمایید . یریدون لیطفئو ا نور الله بافواههم و الله متم نوره نوری که هرگز خاموش نشود نور حسین است یا حسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد