روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا
روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا

موفقیت جوان قره تپه ای

  

با خبر شده ایم که یکی از جوانان خوش نام قره تپه ای  ، " آقای میلاد ضرغامی فرزند رمضان"  رتبه دوم کنکور سراسری سال1392 در گروه فنی و رشته عمران رابه خود تخصیص داده اند که بدینوسیله مدیریت این وبلاگ بنا به وظیفه به نمایندگی از مردم فهیم و غیور قره تپه، ضمن اطلاع رسانی موضوع  مراتب تبریک و زنده باد خود را به ایشان وخانواده محترمشان عرض مینماید . 

به امید کسب مقام های دیگر و افتخاراتی بزرگتر درعرصه تحصیل وزندگی برای ایشان و همه جوانان قره تپه

نظرات 5 + ارسال نظر
miladzarghami دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:23

با سلام خدمت آقای سهرابی
ممنونم بخاطر وبلاگ خوبتون و اینکه یادی از ما کردیدید
با آرزوی موفقیت تمام جوانان قره تپه ای.
ببخشید که زود تر تشکر نکردم

با سلام ، نیازی به تشکر نیست و امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق باشید.

جوان قره تپه ای پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:32

من هم به نوبه خودم به میلاد و خانوادش تبریک عرض میکنم نوکر دادا

سلام ممنونم

مهسا شنبه 18 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:24

سلام من که شما رو نمیشناسم اقا میلاد اما بهتون تبریک میگم امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق باشید

مهسا خانم لطف فرمودید

جعفر شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:37

ایشون 25 درصدش رگ شاعری داره موفقیتش بخاطر رگ شاعری است (مادربزرگش شاعری است) ایشالا موفق باشه

با سلام،ممنون از بازدید و اعلام نظر شما
البته جالبه که 75 درصد نادیده گرقته میشه

محمد جواد چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:25 http://abi-asemoni.mihanblog.com

با سلام
من هم به نحوه خودم موفقیت آقا میلاد رو به خانواده اش تبریک میگم.به امید موفقیت های بیشتر از اهای روستای قره تپه.
ارادتمند شما جواد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد