روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا
روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا

پیام حضور پرشور و اما با شعور در پای صندوق های رای برای مسئولین چیست؟

 

 

 

 با سلام ؛  

تصاویری که در ذیل مشاهده می فرمائید ، تصاویری از حضور  پر شور و با شعور  مردمانی با تن خسته و لباسی خاکی و  بدنی معطر به بوی عرق زحمت و سختی و مشقت کشاورزی است. 

کشاورزانی که محصولات کشاورزی شان، مخصوصا گندم ، با حداقل قیمت که حتی پاسخگوی هزینه های کارگری و سم و کود و ... نبوده به فروش رفته است.

  

مردمانی آزرده از گرانی های کمرشکن و طاقت فرسا  ، آزرده از هزینه های سنگین تحصیلات فرزندان و بیکاری آنها و مشکلات معیشتیشان . 

آنهایی که همواره می گویند " درسته که ما کم سواد بودیم و به شغل پرزحمت و کم درآمد کشاورزی و کارگری روی آوردیم ، حال گناه فرزندانمان چیست که بعد از اتمام تحصیلات عالیه و پرداخت هزینه های بسیار ، باز هم بایستی پا به پای ما در مزارع اجاره ای و نصفه کاری مردم  که فقط زحمت است و زحمت ، عرق بریزند و باز هم  ؟؟؟؟ "

ببینید که آنها استوار و با قامتی افراشته و لبی خندان به ندای رهبرشان لبیک گفته و به پای صندوق های رای آمده و خواستند تا باحضورشان ابتدا یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب را شاهد باشند و سپس به حقانیت نظام جمهوری اسلامی و به استواری و سرافرازی ایران عزیز رای دهند و ضمنا عرق شرم  را برجبین مسئولینی که تنها القاب مسئولیت را یدک کشیده اند و تاوان بی مسئولیتی آنها را مردم پس داده اند، جاری سازند و حقوقشان را به واسطه نامزد مورد نظر خود مطالبه کنند.  

آنها بدانند که این مردمان خسته و آزرده دل،  ابزار به به و چه چه  در میادین و زینت آرای محافلشان نیستند .  

آنها ملتی هستند که برای حقانیت این انقلاب زحمت کشیده و خون جوانانشان را هدیه کرده اند و در تاریخ اثر گذار بوده و هستند .  

مسئولین بدانند که شاید بین آنها اختلافاتی ایجاد شده باشد و بنا به حفظ جایگاه و قدرت ،کارهایی را نیز انجام داده باشند،  اما همین مردم با شعور با حضور در راهپیمائی های 22 بهمن و روز قدس و حضور در عرصه های مختلف، پایبندیشان به نظام  جمهوری اسلامی را نشان داده اند.  

آنها خوشحال نشوند که صاحب رای مردم شده و به کمک آنها گردن آویز افتخار را به گردن آویخته و یا در جایگاه شورا حضور پیدا کرده اند، بایستی عمیق به فکر فرو رفته و  واقعا از خداوند منان طلب یاری کنند،  چرا که حق تک تک این مردم به گردنشان خواهد ماند.  

 این مردم ، همان مردمانی هستند که 10شهید گلگون کفن را هدیه نثار وطن نموده اند و مجاهدت ها کرده اند و برای انقلاب زحمت کشیده اند. و اما در استان سرسبز مازندران و  شهرستان بهشهر و روستای قره تپه زندگی می کنند و در تابستان از نعمت آب محرومند ، برقشان ضعیف است ، در بعضی نقاط راهشان خراب است ، جایگاهی برای ورزش ندارند، کتابخانه ندارند ، کارهای فرهنگی انجام نمی شود ،  مسکن ندارند ،  به دلیل بحران مالی به وام ها  روی آورده و همه بدهکارند، اعتیاد آزار می دهد و  کلی حرف نگفته دیگر که نمی توان در این جایگاه مطرح نمود .  

ما از صمیم قلب برای همه مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی موفقیت کرده و  با حضور در پای صندوق های رای ، حقوق خود را از آنها خواستاریم .  

ما مردان کار می خواهیم و نه مردان شعار. 

 

 

   

 

  

  

 

 

  

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

  

 

  

 

 

  

 

  

 

 

  

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سایبری پنج‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:55 http://basijgharehtapeh.blogfa.com

سلام مهندس میدونم زحمت زیادی کشیدی تا این عکس هارو بگیری وبعد عکس هارو آپلود کنی ومطالب رو بنویسی من این مطالب وعکسهارو تو وبلاگ پایگاه بسیج وحدت قره تپه گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد