روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا
روستای قره تپه (بهشهر)

روستای قره تپه (بهشهر)

معرفی پیشینه ، آداب و سنن و اخبار روز روستا

تصاویری از مناظر زیبای قره تپه

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
فلانی یکشنبه 10 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:03

خسته نباشید. خیلی بیش از حد اندازه به گیلک ها می پردازید اگه میشه همه ی عکسارو از گیلک محله نگیرید محلمون جاهای دیگری هم داره.اگر میخواهین به این رویه ادامه بدین بهتره اسم سایتو بذارین گیلک محله قسمتی از روستای قره تپه.با عرض پوزش

با سلام و احترام ، حق با شماست دوست عزیز و امیدوارم عفو بفرمائید . شاید به این خاطر که مسیر تردد بنده از این قسمت می باشد این کم توجهی رخ نشان داد که حتما در پستهای بعدی اصلاح خواهد شد.
ممنون از دقت نظر شما

سعید قره تپه ای جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:10

عجب تصاویریه انگار سن فرانسیسکوهه

محمد رضا شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:24

سلام شما خیلی وبلاگ قشنگی دارید

سلام شما لطف دارید

اسلامی از ولمازو جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:17

سلام :بهتره فقط از روستا و مشکلاتش بگین:مثلا نداشتن امکانات ورزشی :نداشتن سالن ورزشی:نداشتن پارک و فضای سبز
به سایت ماهم بیاین.
با تشکر

محسن پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:45

عزیز من ما چند تا همکار داریم از روستای قره تپه که گل هستند.

سلام ُ ممنونم از اینکه سر زدید. چشاتون گل میبینه

افغان نژاد دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:08

سلام آقای سهرابی.
برای اولین باره سایت شمارو مطالعه کردم با تمام نظرات. مطالب خوبی بود اما کافی و کامل و بی عیب نبوده.من فقط دارم نظرمو بیان میکنم. کاش قبل از درج مطالب از بزرگای محل اطلاعاتی رو جمع آوری میکردید.این محل فقط فقط برا شما نیست کسای دیگه ای هم اونجا زندگی میکنن........!!

ضمن سلام و تشکر از اعلام نظر و انتقاد
شاید من متوجه اشکالاتی که فرمودید نشدم و اگر هم که اشکالی داشته باشه بایستی مرتفع شه.
خوشحال میشم اگر نظر خاصی مطلب قبل توجهی و یا هر کمکی شایسته داشته باشید در خدمتتون باشم .
منتظر نظراتتون هستم اگر احساس کردید خصوصی تره ایمیل بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد